Regardz klaar voor next generation

DSC_0511Voortschrijdend inzicht in het boekingsgedrag van meeting planners heeft ervoor gezorgd dat er een “Multi-channel boekingsstrategie” is ontwikkeld door Regardz, aanbieder van meeting-, event- en congreslocaties door geheel Nederland. Regardz heeft verschillende unieke boekingskanalen die precies zijn afgestemd op de behoefte van de klant.

 

Internet is een belangrijke, niet meer weg te denken informatiebron voor meeting planners. Maar de wijze van gebruik van deze informatie is per generatie verschillend zoals ook weer wordt bevestigd in een onderzoek van International Association of Conference Centres (IACC). Waar de ene generatie direct online de boeking doet, geeft de ander de voorkeur aan persoonlijk contact middels een afspraak of via de telefoon, mail of chat.

 

Online boeken

Met de lancering van het nieuwe service- en boekingskanaal Regardz.nl, dat volledig is geoptimaliseerd voor tablet en smartphone, heeft Regardz voor iedere boeker het juiste kanaal. De basis van de nieuwe portal is “beleving”. De bij Regardz aangesloten locaties worden op aantrekkelijke wijze gepresenteerd en zijn eenvoudig te zoeken en boeken. 24/7 per dag en met up-to-date beschikbaarheid zodat de boeking direct afgerond kan worden.Regardz.nl is niet te vergelijken met een simpele bookingssite. “Vanaf het moment dat iemand informatie gaat inwinnen over een geschikte locatie tot het moment dat de bijeenkomst is geweest is alles gekoppeld aan elkaar.” zegt Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group.

 

Hulp nodig?

“Enkel het online aanbieden van meeting locaties is niet voldoende in de visie van Regardz. De juiste kennis in de vorm van meeting experts die actief meedenken met de klant is een voorwaarde om je klant te ontzorgen”. Regardz biedt op de website een ruime selectie van locaties aan, maar kan alle gewenste locaties in Nederland boeken. “De klant gebruikt ons als vertrekpunt en wij ontzorgen hem. Op welke manier en via welk kanaal dan ook. Desnoods kom ik zelf langs!” roept Van Bussel enthousiast.

 

Services

Een belangrijk criterium voor meeting planners is de aanwezigheid van de juiste faciliteiten om de bijeenkomst tot een succes te maken. Ook hierin wordt het verschil tussen de generaties duidelijk: voor Baby Boomers zijn comfort en bereikbaarheid de belangrijkste aspecten terwijl Generatie X en Y hogere prioriteit geven aan technologie en aanvullende services bij het kiezen van een locatie. Regardz kan hier met een netwerk van aanbieders uitstekend op inspelen. “Alles kan worden geregeld, het woord ‘Nee’ komt in ons woordenboek niet meer voor. We proberen altijd te zoeken naar wat er nog niet is. Om de klant te verrassen.”

 

Regardz.nl

Regardz.nl is de ontmoetingsplek waar bedrijven en organisaties altijd een oplossing vinden voor een bijeenkomst op maat. Samen met onze klanten creëren we onvergetelijke bijeenkomsten voor meer dan 420.000 gasten per jaar in bijzondere locaties en organiseren wij alles van A tot Z. Regardz brengt mensen samen die elkaar willen ontmoeten, om kennis te delen of successen te vieren. Regardz maakt het verschil met hoogstpersoonlijke service en gelooft in de kracht van ieder detail. Kijk voor meer informatie op www.regardz.nl, bel 0800 – 250 60 60 of app naar 06 – 52 52 74 88.

Regardz brengt mensen samen!